Jag är inte så nöjd med min uppgift. Det som gjorde att det blev så var att jag kände att vi på IMD inte fått tillräckligt med tid för att genomföra det. Dessutom tog det längre tid än väntat att göra övningen. Jag har uppfattat att det som vi skulle lämna in var själva övningen och inte en separat uppgift. Jag insåg det först efter inlämningen. :( Det gjorde att jag inte hann skapa en egen design


Jag anser att XHTML uppgiften inte var särskilt svår. Däremot var det svårt att använda CSS kodning för att förbättra designen, som till exempel positionering.


Att anpassa till olika medier, framförallt till mobil, var också svårt. Jag försökte flera gånger till exempel minska storleken på sidan utan framgång.


Sammanfattningsvis tycker jag att det var en bra och en intressant övning fast kort tid för att genomföra den.


0 Responses to "Kommentarer om inlämningsuppgift"

Skicka en kommentar